Zwracane artykuły muszą znajdować się w takim samym stanie, w jakim zostały zakupione, a dokonując zwrotu należy przedstawić paragon za zwracane produkty.
Można skorzystać z opcji wysyłki na adres firmy tj.

Elżbieta Lemańczyk
ul. Srebrzysta 3
66-415 Kłodawa

Jaki jest okres na realizację zwrotu?

Wszystkie zwroty powinny zostać dokonane w terminie 14 dni roboczych od daty podjęcia przesyłki przez kuriera. Stanowi to rozszerzenie prawa klienta do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.


Jak otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzyma Pan/ Pani jego wartość na wskazany rachunek bankowy.


Kiedy otrzymam pieniądze z tytułu zwrotu?

Po zatwierdzeniu zwrotu (artykuły muszą być w doskonałym stanie i posiadać wewnętrzne oraz zewnętrzne metki) zostanie zrealizowany przelew na Pana/ Pani konto w ciągu kilku dni.
Prosimy pamiętać, że wpłata na kartę kredytową zawsze uzależniona jest od Pana/ Pani banku.


Co mogę zrobić, jeśli zwrócona kwota jest nieprawidłowa?

Prosimy o kontakt z nami. Rozwiążemy problem tak szybko, jak to jest możliwe.


Sklep zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotów wysłanych lub zgłoszonych przez klienta po upływie wyznaczonego terminu, lub artykułów, które nie znajdują się w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane.


Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.
Oświadczenie można złożyć na formularzu:

Formularz zwrotu.